POLITICA DE RETUR SI RESPONSABILITATE
Preparatele culinare prezentate pe site sunt cu titlu orientativ, iar anumite particularitati/insusiri pot diferi fată de imagini.
Reds Cafe & Restaurant poate publica pe website-uri produse/promotii practicate de catre acesta intr-un anumit interval de timp sau in limita stocului disponibil, dupa cum va decide si va anunta la inceputul fiecarei campanii. Astfel, Reds Cafe & Restaurant isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi, in cazul in care produsele respective nu mai fac parte din oferta curenta.
In cazul in care un produs comandat de catre utilizator/cumparator nu poate fi livrat de catre Reds Cafe & Restaurant, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea comenzii.
Reds Cafe & Restaurant raspunde pentru rezolvarea reclamatiilor sau problemelor sesizate de clienti în legatura cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau in legatura cu orice alte aspecte legate de prepararea, vanzarea si livrarea produselor, dupa preluarea comenzii transmise prin intermediul platformelor online.
In cazul in care, in urma verificarii, se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc.
Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare:
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
b) produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
c) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
d) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;